söndag 23 maj 2010

Fanklubben på Facebook

Är fortfarande lite tagen över att jag överhuvudtaget har en egen fanklubb på Facebook. När den startades av goda vänner för några månader sen så funderade jag på om den skulle locka några fler medlemmar än de allra närmaste.

Men nu ikväll såg jag att den faktiskt har över 200 medlemmar. Ungefär 50-50 kvinnor/män, säger sid-administratören. Och bra bredd på åldrar; 16 % i åldrarna 18-24år, 17 % 25-34 år, 19 % 35-44 år, 23 % 45-54 år och resten 55+.

Jag ser det som ett tecken på att många tycker att de frågor som jag driver är viktiga; för barnen, skolan, företagandet och jämställdheten.

Tack alla ni som stöttar min kandidatur till riksdagen för 2010-2014! Mycket har åstadkommits sen förra valet - men mycket återstår att göra.

Inga kommentarer: